План дій по реалізації Національної транспортної стратегії до 2030 року» не враховує реалій сьогодення, екологічно недолугий та економічно провальний. Зокрема, до нього включено абсолютно невигідний Україні проєкт Е40 (будівництво міжнародного водного шляху Гданськ-Херсон довжиною понад 2000 кілометрів через цінні природні території Полісся). Про це на своїй сторінці у ФБ заявив колишній очільник Асоціації морських портів України Дмитро Петренко.
«Чомусь, по версії очільника МІУ, Україна має займатись не ремонтом критично зношених судноплавних шлюзів, а розвитком проекту «водного шляху Е-40», від якого вигода зараз є лише для однієї країни – Білорусі», – впевнений Дмитро Петренко.
Також у плані замало приділяється питанню розвитку розвитку електрифікованої залізниці як найбільш екологічного виду транспорту.
«Євросоюз бере курс на розвиток швидкісних залізниць, які мають замінити собою авіатранспорт, і мета цього – зменшення викидів вуглецю в атмосферу. Мінінфраструктури наголошує, що до 2023 року «Укрзалізниця» за власні кошти має купити 10 швидкісних електропоїздів, хоча це нереалістична задача, бо йдеться про інвестицію в понад 10 мільярдів гривень, яких в УЗ нема. Натомість – ті ж 10 мільярдів гривень держава планує витратити на реанімацію регіональних аеропортів», – зазначає пан Петренко».
Довідково: 7 квітня, на своєму засіданні Уряд схвалив розпорядження «Про затвердження плану заходів з реалізації Національної транспортної стратегії України на період до 2030 року» https://mtu.gov.ua/news/32733.html
Звіт про результати громадського обговорення проекту Плану заходів на 2019 – 2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії України на період до 2030 року
21 Січня 2019, 17:12
https://mtu.gov.ua/news/30619.html
Звіт про стратегічну екологічну оцінку проекту плану заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії України на період до 2030 року
10 Червня 2019, 17:21
Leave a Reply