Транспортних терміналів довкола Києва не будуватимуть. Поки що.
22 січня відбулося засідання
До Мінприроди надійшло доручення Кабміну у зв’язку з будівництвом нової Кільцевої дороги. Запропонували будувати термінали на цій новій дорозі, що проходитиме повз Бородянку та Вороньків.
Не розроблена, однак, проектно-кошторисна документація для цього. Невідомо, куди піде траса Кільцевої дороги з огляду на те, що на шляху траси практично усі землі розпайовані.
За словами голови Комісії Анатолія Коваленка, за рахунок земель «Биківнянського центру» (площею 60 га) можна компенсувати втрати площі лісів під час побудови терміналів.
Термінали планується побудувати на площах, засаджених лісом. Натомість аргументи «за» київських чиновників наступні – їхня побудова дасть зменшення шкідливих викидів на 40 тон на добу (з урахуванням перевезення продукції малотоннажними автомобілями).
Анатолій Коваленко зазначив, що ми маємо відповісти на три питання:
1. наскільки поліпшиться стан навколишнього середовища в м.Києві після побудови терміналів?
2. яка частка 10 га території кожного терміналу буде відведена під технічні споруди, а яка – під «розважальні» комплекси на зразок супермаркетів? Зараз документація на це відсутня.
3. Скільки при побудові терміналів буде знесенj зелених насаджень і яку територію виділять під засадження лісами як компенсацію?
Ці питання Комісія задала ще в квітні 2007 р. і досі не отримала відповіді.
Таким чином, рішення щодо терміналів не прийняли через відсутність документації, хоча Комісія розуміє, що з вантажним транспортом у Києві треба щось робити. Комісія звернулася до Управління охорони навколишнього середовища при КМДА з проханням передати всі матеріали по в’їзному терміналу.
За інформацією, яку
Всеволод Андрієвський