Блюзнірська реклама: новий формат дельфінарію НЕМО

Системне порушення законодавства України фірмою Нерум – власницею мережі дельфінаріїв Немо в Україні – ні для кого не є новиною. Втім, виглядає так, що фірмачі з Неруму взагалі не знайомі з поняттями культури та загальнолюдських цінностей. Бо як ще можна пояснити той факт, що на обкладинці інтернет-сторінки київського дельфінарію Немо розміщено колаж, де споруду дельфінарію вписано на дніпровські схили, на місце, де в дійсності знаходиться монумент Слави та комплекс пам`яті жертв голодомору в Україні… Звичайно, у такому «знаковому» місці дельфінарій має значно кращий вигляд, ніж коли він був би зображений «в районі ВДНХ» біля обдертого Льодового стадіону (щодо грамотності рекламних слоганів Неруму – окрема розмова). Хоча, власне, очікувати від комерсантів, що порушують закони України на кожному кроці, якогось особливо шанобливого ставлення до національних святинь, мабуть, не варто. Це той випадок, коли «бабло» конче перемагає добро. Разом з елементарною людською совістю.

Колаж можна побачити тут: http://www.nemokiev.com/

Опубліковано у Кампанія проти комерційного використання дельфінів в дельфінаріях. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *