В рамках громадської ініціативи “Україна без дельфінаріїв!” і проекту “Екологічна просвіта” стартував проект “Дім дельфіна – море!”. Так, Центру раннього розвитку дітей (від народження до трьох років) при Центрі гармонізації і розвитку людини “Схід” (м. Макіївка), де займається близько тридцяти дітей, був подарований іграшковий дельфін-афаліна. Батькам дітей було роздано 30 листівок про шкоду дельфінаріїв для дельфінів.

З батьками відбулась ціла дискусія, адже лише в суперечці може народитись істина. В результаті, батьки самі випрацювали для себе критерій відношення суспільства для дельфінів:
– дім дельфіна – море;
– якщо дельфін поранений і потребує лікування з боку людей, то він утримується в морі – на огородженій ділянці;
– якщо дельфін після курсу реабілітації не у стані повернутись до відкритого моря – втрачені навички полювання, він залишається в морському дельфінарії – огородженій ділянці моря;
– в морському дельфінарії дельфін живе, а не виконує трюки, люди приходять дивитись на вільне життя дельфінів, а не знущання над ними;
– дельфінотерапія – це плавання хворих дітей з дельфінами в морі під наглядом дорослих, має бути безкоштовною;
– по мірі вмирання дельфінів у дельфінаріях на суші, нові дельфіни туди не завозяться, ці дельфінарії закриваються.

Що цікаво, ця бесіда допомогла батькам краще зрозуміти мотиви поведінки їхніх дітей. Так, Ольга – тренер з фізичних вправ дітей у Центрі, розказала, як ходила з донькою (1,5 роки) і племінницею (2,5 років) до цирку. Дітям не сподобалось, вони сказали, що над тваринами тут знущаються. Тоді як від, наприклад, бігатні гусей у бабусі в селі, вони просто в захваті. І бесіда про дельфінарії допомогло Ользі зрозуміти, що підчас діти бачать більше, ніж дорослі. І пізнавати живу природу діти хотять саме через спілкування з живими вільними тваринами. Що дельфінарію не стосується.

В ході подальшого проекту “Дім дельфіна – море!” планується відвідувати дитячі заклади і:
дітям до шести років – дарувати іграшкових дельфінів, пояснюючи, що іграшкові дельфіни живуть поруч з дітьми, а живі – в морі:
з дітьми шести-десяти років робити паперовий домашній океан – в наявності зараз схеми дельфіна і кита, розказуючи в ході виготовлення про дельфінів і китів, їх будову, звички, місце проживання – море і океан.